khas untuk awak :)

aku tak tawu doe knape prangai koe cam ni harini , aku benci kau tawu tak ... aku dah malas nak jge koe , koe pegi lah bawak diri koe sorang2 , pegi jauh2 dari aku ... aku rase koe mati lagi aku happy :) sorry ayat kasar , tapi kau memang dah geram gile , koe pikir muke koe tuu hansem sangat ? ew please lah ... cermin sikit , smue pmpuan koe nak ayat , aku tak heran lah babe ... hahahx ! sedar lah babe , yg koe tuu ______ kan  ? :) aku tak heran kot kalo koe nak gado dengan aku , oh just go on lah sygs ! nak bunoh aku ? aku sedie menanti and menunggu kau , kalo aku mati pn aku tak dapat ape kan ? :) koe bukan kesaa kan aku ... bialah ... aku dah meluat dengar name koe , benci tengok muke koe yg tak siap tuu :) koe nak merajuk ? ya allah aku sedie ktawe sampai sakit perot (: koe nak jual nombor aku ? heheh ~ tak kesaa , nanti ramai sikit kawan aku ... :) and jangan lupe " hutang" koe dengan aku .... :) banyak lagi "ayat" yg sedie tersusun untok koe lah syg :) bile mase koe mintak aku boley bagi , ni ayat paling manis aku nak bagi koe " lu cibai , lu babi" :) .. kerek tak saye ? yes sye memang cam ni sikit ,,.. tapi koe ni sakai sangat lah .., ubah sikit boley tak diri koe tuu ? :) oppss maaf ,, ayat kasar lagi :P chauww ..!!

No comments:

Post a Comment