hangout !

smlam 22/1/2011 .. seperti mane yg dah dijanjy kan oleh kawan2 aku :) hangout .. dayah , asma , ira and aku .. aku dress up simple jee , jeans , single and jacket .. :) make up ? no no .. kurang berminat :) oke , aku sampai bandar dalam pukol 12 lebih , asma and dayah dah sampai dah .. hehe ~ aku agak lambat sikit .. :P sorry guys , .. sampai jee bandar , jumpe kawan2 aku and terus pegi kluang parade .. pegi tengok dekat wayg ade cite ape , so .. mmg dah rancang nak tengok cite pocong jumaat keliwon .. tengok cam seram jee :) act, cite tuu untok 18 tahun ke atas .. tak sangke kiteowg dapat masuk :P yes ! lagi pun memang tak ramai lah kan :) amik sit A .. atas sekali ,. lepas beli tiket , movie start pukol 1.45 .. so time tuu , baru pukol 12 lebih .. kite org pegi karoke :P nanyi dalam 7 lagu , tapi aku tak nanyi .. biase lah suare tak sedar :) ye saye mengaku kan :P .. dayah dengan asma jee nanyi , oke leas habis nanyi , kiteorg turon , jalan2 jap .. dah nak 1.45 .. naik atas , tengok wayg dah ramai kan , adui .. sokey lah .. masuk jee wyg , cite start . mak saki ! cam sial , tekejut aku .. cite seram nak mampos ( bagi aku lah ) hehe ~ menjerit .. agak memekak kat dalam tuu :P sorry guys yg lain .. dalam 3 lebih cite tuu abis , sumpah takot :P pastuu keluar pegi makan dekat marybrown .. entah ap tah name die ... makanan die sedap nak mampos :)i like .. dayah and asma tak makan sangat , sebab " sakit perut " hahahx , cian korang .. makan2 dlam pukol 4 lebih .. pegi kedai buku kot .. entah lupe , . pastuu .. beli bku
( excited nak belajar ) :) hehhe ~ pastuu , kene naik bas :( tak suke !! tapi naik jelah kan .. last2 smpai uma jgak .. aduiy kepenatan ,..

No comments:

Post a Comment