kehilangan yg susah nak dilupekan

"korang smue mesti tawu kan , smue orang mesti "pergi" .. dalam mase 2 ary jee aku dah dengar banyak cite pasal kematian .. bende yg amat menyeramkan bagi aku .. especialy kawan aku dayah , asmaliza .. dieorang pn hilang orang yg dieorang syg .. than smuenye mengadu dekat aku , sedih and nangis dekat aku .. simpati doe aku dengan dorang .. kalau aku pikir2 balik , kesiannye dieorang .. aku harap aku tak macam tuu lah , ... yg penting aku syg famly aku smuenye .. tak nak dieorang pegi macam tuu jee , and aku ni dalah jahat .. hhahahx ! mengaku ..
tambah lagi masalh dekat sekolah , baru 1 bulan sekolah ... dah macam2 hal aku dengan kawan2 aku bt , tak siap keje .. tido dalam kelas , and kami tak heran langsung bile cikgu gertak .. cebab tuu perkara biase lah kan :) semalam , aku and kawan aku bantah cikgu ... ! yes bukan salah kami !! macam ni :

cikgu : kanpe awak tak siap kan keje sye ?
aku : mane sye datang , adoyai ..
asma : entah cikgu ni , nanti balik umah kiteorg bt lah ...
cikgu : awak tak siap , awak tak balik !
aku : pehal plak , barai !
asma : entah cikgu ni .. peduli ape kiteorg ..
cikgu : awak nak saye amik " tindakan disiplin" ?
asma : alah gertak jee lebih !
aku : tak dehal , kiteorg tak takot .... :) sebab kiteorg tak salah ...
cikgu : ( bla pegi depan )
asma : alah cikgu tuu dah bengang lah tuu ,, hahahah !
aku : dalah , diam jee ...
.... bile loceng balik dah berbunyi.....

cikgu : nadia , umirah , ezaty ( aku ) , asmaliza , fikri dan kawan2 die .... jangan keluar !
aku : dah balik lah ! tak dengar loceng ke ?
"mereka" : entah cikgu ni , pekak ...
aku :  ( still jadi baik :P ) ish tak baik doe ...
asma : jum ah blah ....
"mereka" and aku : bye cikgu !
... terus keluar dan tinggal kan cikgu dengan muke bengang ...,,

be continue...

No comments:

Post a Comment