tekanan or malas ? :P

yeah , .. guys , mummy and dad :( see it .. humm bnyak kan buku , nak kene blajar , and study ag .. first skolah tadi dah kene wat keje skolah , study ?  oke jee tadi .. :) dapat cikgu yg sporting gile babi tau :) aku suke :) port aku macam biase lah :P duk belakang sekali dengan geng yg aku sayang tuu  :) still dudok dengan asma , .. kite orang dah janjy tadi tak nak gado lagi :) i hope so ... malas nak gadu dah , macam mane pun kite tetap 1 geng kan :) cikgu ranjit singh :P haaha ! die ni lah cikgu paling sporting dalam kelas aku , die ajar bi .. peh ayat die gile babi ah ... tak macam cikgu lain ,.. ade jee bende die nak bt lawak , bahase die memang makan dalam :) cikgu the best ! :P first time aku belajar dengan cikgu2 baru , so agak kekok sikit .. humm tak kenal perangai dorang , so susah nak main2 dalam kelas .. hishhh :( sumpah aku rindu gile kelas lame , 4 g 1 .. or 4 geografi 1 .. kelas paling nakal tahun lepas , :( sekarang sape lah dudok tempat aku tuu kan , .. smue nye dah lepas , now , kene dudok dalam kelas yg agak tidak selesa .. :( sempit , gelap .. but aku bt tak tahu jee , hope belajar boley masuk otak , mau buat betol2 dalam spm ! it's most important kan :)


No comments:

Post a Comment