bukan maksud aku cam tu



hey , ok listen , aku bukan lah seorang "PERAMPAS" boyfriend org oke , kecik ,.. kau tawu kan aku suke kau skrg ? , tapi kau dah ade makwe , aku tak nak jadi perampas pakwe org , hey come on .. aku tawu kau tension dgn die skrg , sebab die bt perangai kan ? hey hubby , aku slalu ade dgn kau , tak mau tengok kau sedih2 cam ni oke ? aku happy sgt bile meseg kau masuk fone aku , terase nak balas secepat yg mungkin , aku cume nak bagi tawu kau , aku tak pandai jage hati lelaki , kechik , sejak kite kenal kan , aku rase something ... aku tak tawu nape , .. aku cemburu tengok kau dengan makwe kan sbnrnye , tapi aku happy bile kau dah tak "sepahaman " dengan die , :) maksud aku , kau dah tak ngam ... yelah , makwe kau curang dengan kau kan ? aku paham , oke aku mengaku , sstgh prmpuan cepat berubah hati ,.. aku pun cam tuu jugak kadang2 , ermm tapi bile aku dah syg die sgt2 , mesti aku nangs bile die tinggal kan aku , macam aku syg haziq , zaki , aril damiens , muszaimey , .... tapi , entah . aku memang di takdir kan tak boley dgn dieorg ... aku nak bt cam ane , and skrg ni , lepas aaron pergi , aku jumpe kau pulak ... ape maksud " kedatangan " kau ea dlm life aku ? :) ermm , .. kalau lah tuhan tuu bagi aku peluang nak couple dengan kau , erm aku rase happy kot ! :)

kechik , kau ikhlas nak kat aku ? aku tunggu kau , sokey bape lame pun .. i need u in my life , kecik , kan aku dah janjy dengan kau yg aku tak layan laki lain kan ? ermm , maksud kau , member aku pun ? ok kalo tuu yg kau nak , aku akan deactived kan akaun fb aku dmi kau syg :) fb aku yg ke 3 ni punn dah full friend .. aku rase dah tak de gune aku online kan ? bosann jee , dengan msg dari sape2 jee ,.. oke ,, oit , korg jgn pandai2 nak ramps die dari aku oke ! :)

No comments:

Post a Comment