kau bace ni !

ahakk !! aryni post aku lain skit , ake terase hati ke ? nope lah , just sakit hati aje , why ? sebab , kawan lahh :D biase lah , kalo dah berkawan tuu , tak smestinye sentiase baik , but ,.. budak pmpuan ni pulak an , die jenis tak paham bahse and tak kenang budi , aku and ***** & **** dah cukop baik dah nak kawan dengan kau , tapi bile kiteorg dah bagi LAYANAN yg baik kat kau , kau tak reti berterima kasih , mengape dengan awak eak ? alahai , aku tak batak sgt lah nak layan kau , .. kiteorg just kesian kat kau je .. kalau lah ***** tak kawan kau , ape lagi aku dengan **** nak layan kau ! nak kutip kau !! ***** pun cakap yg dulu die kawan dengan kau sebab terpakse je !! sebab kau tak de kawan ,.. aku ni bukan lah jahat sagt smpai nak musoh2 dengan kau , tapi , kau BESAR KEPALE ! dulu kau cakap ***** bosia kan ? amboi3 , sedap nye mulot kau mgate org , kau tuu ? aku kenal die ah wei , die tak gedik dgn jantan cam kau , even die dah ade bf , die layan bf die baik2 , bkan macam kau ! ape kau ingat perangai kau dah cukop PERFECT ? ahahaak !! weekkkk , muntah aku wehh , aku pn tak blagak baik dgn kau , . .. aku mengaku yg aku ni , agak nakal , .. tapi  jgn cover prangai sudaa ... " please jangan nak nilai aku dari luaran" !! memang aku seksi , tak bermaksud aku PMPUAN MURAHAN ! aku pandai jge maruah lah babe , .. tak murah cam ____ .. and lagi 1 , kau ni bodoh sombong an ? hahahahah !!!! kesian sial , aduy , tak pandai tapi bt2 pandai , tak tawu tapi bt2 tawu ,. english kau tuu pn tungang terbalik nak speaking konon ! :D oh lupe , aku pn bodoh bi jgak , tapi aku belajar :) tak blagak pandai cam kau , ecehhh pandai ke kau ? hahahahx ,.. aduy nak menangis kegembiraan aku taip cite pasal kau ni ... aduhhh pecah perot aku nak gelak kan kau jee :D nasib baik lah ade ***** & **** yg selalu baik dengan aku , aku syg korang 2 org :) aku harap kite jadi bestfriend forever :D kepade "kau" .. aku bley jadi kawan kau , but please jage sikap kau dengan kiteorg , jangan nak terlalu taksub sgt dengan perangai kau tuu .. huhhh penat ah nak taip panjang2 pasal kau ,. bye :D

No comments:

Post a Comment