sumpah awak baik

yeh kecik , even kite baru kenal , aku rase kau baik sgt :) kau nak amik berat pasal aku ? aww ! thanks kecik , aku happy sgt , btw ,  kau dah ade makwe kan ? sokey lah aku tak kesaa :) jage makwe kau baik2 , kite boley jadi best friend kan ? :D ape cite aku dengan aaron ? oke guys , aku dah putos dengan aaron , aku yg mintak :) so , bukan salah die , :P aku tak kesaa pun clash dengan die , ehem ... now , aku rase aku nak stop couple skjap , skjap jee :P sebab aku pun dah suke org lain ,aww ! jahatnye aku , aku dengan aaron ? sikit jee syg , die pun cam tuu jgak dengan aku , :) tak gune kami berpure2 lagi :D thanks aaron coz couple dengan aku , aku hargai kau , no more couple now , SINGLE IS BETTER rite ? yeh , insyallah 1 hari nanti aku jumpe yg lebih baik , and aku tawu allah mesti bagi aku bahagie 1 ary nanti , amin :D

kecik , thanks for this song , " DISAAT AKU MENCINTAIMU" ....

No comments:

Post a Comment