actually , aku tak tawu lah nak cite bende ni semue kat sapew , hermm haziq , kau sllu dengar masalah aku kan , kau je yang boley tolong aku kan , HERMM , haziq , kau rase aku ni menyusahkan org ke tak ek .. bagi aku , aku rase sgt menyusahkan org , yes aku tawu . haziq , aku nak orang yang mcam kau , azhrul , sorry i tulis ni , tapi i rase , sometime u nak tak nak layan i kan . or u da bosan dengan i ? haziq , zety mintak mf sgt2 mase hari sabtu dengan ahad , zety bangun tido , check fone ya allah banyak nye call , tapi zety reject call haziq kan ? sorry :'( zety da janjy dengan azhrul yg zety nak setie dengan die , and now zety memang setie sgt dengan die ..  zety sayang die lebih dari zety syg famly and haziq dulu ,. he my everything now <3

now haziq mesti happy kan dekat plkn , haziq , zety sedih sgt smlm haziq msg zety cam ni "zety nape sekarang zety dah tak nak meseg haziq , call pun dah tak nak angkat , dulu zety tak macam ni , haziq sayang zety sgt2 macam dulu lagy , haziq nak zety balik "  haziq , kalau i takde boyfriend memang dah lame i couple dengan u balik , . 2 years kite cple kan u . tapi i dah tak nak u , i nak azhrul  ! haziq , zety harap sgt haziq bace blog ni , entry kali ni zety nak haziq yg bace sendiri , please jangan nak taruh harapan nak zety balik , zety jahat , zety tak gune .. haziq rase azhrul syg zety tak ? atau pun zety je yg syok sendiri suke die . huh ? cakap lah haziq :'(

pegy skolah tadi memang mate blah kiri sepet gile , bengkak ..  sakit mate . pastu semalam gado lagy dengan azhrul , pasl webcam , haha kelakr lah , pastu zety nangs , heheh haziq pun tawu kan zety camne , zety sng nangs .. paham kan ..

No comments:

Post a Comment