bye smue

bile on facebook , status banyak mengenai ______ in a relationship with , married with , engaged with , in an open relationship , ape ni weh , korang buat aku jeles , .. sebab korang beruntung dapat bf yg sentiase sayang korang , kan .. tapi bile aku ? sentiase dapat malang bile couple , aduyhai . bile lah aku nak bahagie ni weh ..
ya allah , nape aku tengok dekat status A  , sape seyra ,.. ? sampai hati die tipu zety ,,. tak sangke kan .. die buat zety nangs .. zety dah agak dah , zety dah berhenti berharap dengan lelaki ,. slame ni zey jage hati die , tak penah tipu die , knape sekarang die tipu zety ? die takut zety tawu pasal relationship die ?  .. lepas ni zety tak kan cite pasal A lagi , zety tak kan kenal sape die lagi . cukop lah die sakit kan hati zety ..

ya allah sampai aty kau bt aku cam ni , kenape wehh , .. ? smue orang tak penah nak sayang aku .. ape salah aku dengan korang ? sampai korang bt aku macam ni ,.. guys , lepas ni aku nak dlete blog ni .. takde sape yg tawu psal aku lagi ... tok facebook , aku nanti bt acc baru ,.. bye guys , muahh !

No comments:

Post a Comment