stop crying :'(

ya allah kenape lah aku sekrang ni , perangai lain sangat , hermm rase cam dah tak de mood nak hidup pun ade , haihh , zety sekarang lebih suke buat hal sendiri ,.. maybe dah nak sampai ajal agaknye , hermm never mind , aku terime je kalau dah takdir , . and lagi 1 , zety kan dah cakap yang zety otw nak pakai tudung , HERMM tapi still 50-50 lagi lahh rase nak pakai ,.. still tak boley nak berubah ,.. susah kan , lagi pun zety bukan pandai sangat pakai2 tudung , ( YEAH SAYE MENGAKU ) bile zety pakai tudung nampak sangat burok and serabai . :'(

maybe sekarang ni kat skolah zety dah tak banyak cakap , lebih suke berbual pasal pelajaran , and sometimes tido , tu jeh ,,. malas dah nk pikir pasal bende lain ,.. better zety diam , daripade makin banyak buat dose ,.. ya allah tak kurang lagi 4 bulan kalau ditolak cuti , nak SPM belom ready , next week exam .. 3 week , lamenye haihh ,.. tapi dunie sekarang ni makin cepat kan masenye , baru datang skolah and blajar tibe2 tengok jam dah nak balik ,, jangan lah jadi ape2 ,.. kawan2 , sorry oke kalau zety sekarang dah tak banyak cakap ,.. hasmah , aku tawu aku dah tak banyak cite2 pasal gosip ape smue ,. aku tak tawu nape dengan aku ni doe , aku mintak maaf ,.. azhrul pulak , zety mintak mf bnyak2 sebab zety sound2 azhrul kat mseg kan , :'( zety tak sengaje , zety tawu niat azhrul nak msg zety baik2 , mcm tu skali kan zety balas kat azhrul , jahatnye zety :'( i syg u oke azhrul .

biarkan zety sorang2 oke :'(

No comments:

Post a Comment