tenettotitu haha

pukol 7:00 a.m sekarg ni , aduy ,.. bngun2 je bosan tak tawu bt pew , actually aku da bangun pukol 6:30 tadi , check fone , mak ai banyak gle msg , pening nak bace mane 1 , .. nak text my baby azhrul , nanak kacaw die , cian die ,.. agaknye tido lagy , tak mau kacaw kamo syg .. :) muahhh ! to bad , haziq , and sape2 yg msg zety tu , sorry la , zety mls nak mlayan . hahha ,.. save krdit untok my bf ., is better kan :) nanti aku ade mood aku balas , wahahah ,, .

semalam kan2 , kaan2 aku yg msuk plkn call aku , waa sedey gile dieorg , sabar lah weh .. aku tawu kat situ bosan , but relax  . HAHAX . wacaa , haziq ! kau tak payah lah excited sgt nak pegang senapang lah kan , bangge pulak duk dlm tu an kau , tumbuk kau tawu lah . hhaha , gurau je :)

boo, biy miss you lahh  ! sorry malam tadi dah TER tido :'( , i sayang u gile babi , eh bukan .... i sayang u gile angse , AHAHAH

No comments:

Post a Comment