main kan perasaan ?

MAIN KAN PERASAAN ? ok , bukan aku nak bangge diri kat sini oke ? tapi , ade lah sorg laki ni cakap , aku ni cple then buat muke comel smate2 nak cair kan lelaki ? sumpah tak doe , aku tak penah bt cam tu dekat orang . aku tak mintak pn allah jadi kan muke aku camni , ok muke aku memang macam budak2 , tapi tak payah lah nak tduh aku macam2 , aku main kan perasaan laki ? takde wehh , kalau aku gado dengan bf aku skali pun kiteorang settle baik , takde nye gado then terus putos , aku tak bodoh nak buat cam tu , . guys , ok bukan semue orang lah , perempuan yang cantik tak semestinye sombong , tak semestinye hot , .. macam tu jugak lelaki kan ? tak semestinye yang hensem2 smuenye blagak kan ? ok manusie smue same lahh , tak payah nak judge org dari luaran , muke , hati smue masing2 punye .. jangan nak cakap yg aku ni bajet muke comel apew smue eh , aku bukan comel pun . aku burok je .. thnks!

No comments:

Post a Comment