sayang azhrul , u dah besar :)

                                       happy birthday busuk , 
                                     happy birthday gemok , 
                                       happy birthday busuk gemok ,
                                      happy birthday tooo uuuuuuuuuuu . 

ok boo besok birthday kau an , so aku nak cakap HAPPY BIRTHDAY / SELAMAT HARI TUA ya . hahah . ermm dah besar kau kan , bile nak kawin :D huhux , ermm aku just nak cakp kat kau , yg aku sayang sgt kat kau , and and and aku tak pernah curang sekali pun dengan kau , aku harap kau pun same macam aku gak , thanks ya sebab kau sayang aku , aku lagy sayang kau! aku tawu kau sedey sebb perangai aku dah berubah kan , aku tawu doe , tapi kau baik sgt dengan aku , jahat kan aku , bt kau sakit hati :'( hermm aku mintak maaf sangat tau! pasal hadiah birthday kau , jangan risau , aku tawu nak bagi apew ,.. just nak cakap , HAPPY BIRTHDAY , and aku sayang kau sampai mati ! :'( jgn bt aku nangs doe , .. jangan tinggal kan aku ya <3 muahh sayang azhrul .

No comments:

Post a Comment