thnks sangat2 ape kau dah buat

hidup ni banyak dugaan kan . ermm biase lahh dunia ,. :'( kene banyak sabar . tu je yang aku mampu kott rasenye . haihh , :( aku pun tak mintak smue ni jadi pun azhrul :'( aku sedey sebab buat kau mcam  tu , aku takde niat langsung , sumpah , dalam brape hari ni, aku memang takde mood langsung and memang takde hati langsung nak on fone , semua sebab kau M*** . ko sorg je yang tawu kan azhrul ,. :'( ya allah haihh , kuatkan lahh aku , tak mampu aku nak jadi cam ni :'( dugaan kecil kau . aku kene sabar kan . now aku try nak brubah . i will do the best . i promise 1 hari nanti aku akan berubah , mungkin dekat fb aku dah ubah " it complicated" why ? biar aku je yang tawu , azhrul . aku sayang kau sangat doe , thanks untuk patrck yang kau dah belikan untuk birthdy aku , aku happy sgt . cakap dekt patrick tu , sabtu ni aku amik die :'( aku rindu kau biy , now aku ade test ,. aku kene study , to my famly ,.. korang bahgie lah kat sane smuenye , biar kan aku sorg2 dekat sini . jangan pedulikan aku , aku twu jage diri , mama and papa , thanks untuk janjy PALSU korang dekat zety, zety hargai sgt ,. even korang bt zety camni , zety just nak korang atwu , zety syg korang sgt ..

ya allah , aku mintak sgt , jumpe kan aku dengan azhrul :'( aku nak peluk die sgt . rindu :'( 8/7 ni kiteorg dah 2 bulan ,.. kau tawu ,. aku happy and aku lahh orang yang paling bahagie skli dapat couple dengan kau . aku tak tawu , kite dpt jadi macam dulu atau tak . tuhan je yang tawu , aku syg kau , aku tak mintak kite jadi cam ni :'( sumpah aku tak mintak .. bye .. <3

No comments:

Post a Comment