keyhh!

hoit! :P terkejut la tu :d hehe , 
lame tak update kan , ermm busy la dengan sekola , ade exam lagy , pastu nak trial , makin malas nak update , tapi harini rajin pulak kan :d ermm , sehat korang ? * mcm la korang jawab kan  HEE , 
k aku rase nak ketawe je sekarang ni , asal tah , tak betol agaknye , HYPEACTIVE , haha , bengong :P 
aku happy sebab aku makin syg ramai orang :D fb semakin best ! bagi aku lah :)  jumpe kawan baru , bf baru , chett :P  yelah gurau je :) ok la warge FB semakin sporting , yeah  . kenape smue tanye aku pasal AZHRUL ha ?./..  ok aku dh putus dengan die dah . KITE ORANG TAKDE JODOH , nak buat cmne :'( tolong la jangan tanye lagy pasal die . aku tak suke doe . die dh ade makwe agaknye sekarang ni , aku tak nak amik tawu pape pasal die , ok ?  tolong la , aku harap sgt . 

AND NOW AKU TAK KENAL AZHRUL TU SAPE , keyh ? lupe kan pasl die , aku dah ade orang lain jugak , aku dah delete number azhrul ape smue . 1 bende yang ade kene mngene pasal die pun aku dah tak simpan , kecuali PATRICK AND DOMO * anak kesayangan mama kan :') 
sekolah semakin best , and alhamdulillah aku dah ade mood nak belajar balik , yey! hehe :Pnak rajin kan diri tu study , spm lagy 3 bulan je , doa kan aku keyh , 6A pun cukop la <3 huhu 
have a nice day guys , ehem ILOVEYOU! 

No comments:

Post a Comment