SELAMAT HARI RAYE !

raye bersame boyfriend tersayang .:) shahrul nizam .

hehe , raye tahun ni tak rase sunyi sgt la kan , sebb kite ade bf baru dah :') happy dapat couple dengan die , kirenye , die la yang ganti tempat azeem sekarang . how about azeem ? * entah la korang , aku dengan die pun dah tak contact lagy , sebb aku sndri yang cakap dengan die jangan kacaw aku lagy ,. 
kwan2 aku ramai jugak tanye , mane azeem , aku just cakap " dah putus " 

keyh pape pun ,selamat hari raye , maybe raye ke 3 jumpe shahrul :D yey! ily b :P 
nak duit raye boley ? sebb zety kecik lagy kan so zety kene mintak duit raye kat korg , hahah .. :P gurau jelah :D
*sjujurnye tahun ni macam takde semangat langsung nak raye , :'( maybe , sebb da besar kan , FEEL nak raye tu da hilang sikit2 ,. kan ? lagi pun , naik raye terus trial , .. * nak study pikir macam2 lagy , masalah lagy , . tahun ni raye tak semeriah dulu , dulu ade famly aku , malam raye main mercun same2 dengan my dad , but now ? dorg da jarang balik :'( sokay la kau dah biase ,..
mum , dad ,.. selamat hari raye okay , muahh! miss u so much ..


No comments:

Post a Comment