best :)

heyy ,
okay today 25/12 rite ? christmas day , so memang ramai la kan yang cuti and pegi holiday dengan famly , macam biase , before this pun aku da rancang nak kluar 25/12 ni :) so , dalam pukol 2 macam tu aku kluar , bersiap punye lame dari kol 12 -,- teruk kan haha , no idea nak  pakai baju ape , hohohh , lepas da smpai bndar tu , seriously memang ramai gile -,- especially chinese la kan, yelahh rmai smbut christmas , okay jalan2 dekat kluang mall planning nak tgk wayang ape smue , beli tiket , habis pulak yang pukul 3 punye , so aku dengan czen beli yg pukol 4:45 pm , so mmg ramai gile b*** kat wayang tu , smpai tiket banyak habis erghh! mase nak beli tiket tu , terjumpe lagi muzammil , my ex couple :) die senyum kat aku tapi aku dengan selambe pandang tempat lain , hahah -,- sombong la konon :D , so die just tgk je aku , bengang tawu tak ? lepas tu kluar tandas je , die halang kiteorg jalan , kay , i dont know why , time tu aku cakp dalam hati " aduy babi cmne ley jumpe die" seriously aku mmg tak nak jumpe atau TERjumpe ke ape , tapi da ternampak nak buat camne , aku pun okay je , layan die macam biase macam kawan biase la kan , kesian lak tgk die , then menyesal pulak aku sombong dgn die tadi hahah , lepak jap dngan die , asyik pndang aku die , okay aku malu sgt kay ? die bt lawak ape smue , best gile! then lepak dgn mmbr die skali ape tah name die hahah :D muz pun wayang kol 3 so aku dgn die berpisah kat situ jelahh , lepak jap dgn mmbr die pastu kiteorg blah , oegi MCD , czen aku yg gedik ni ajak -,- kay aku ikut walaupun penat menapak dari kluang mall ke MCD , jauh tau! mase nak makn tu , ade je org tgk2 , KAY SERIOUSLY AKU TAK SUKE ORG TGK2 KAY ? MACAM TAK PUAS HATI JE -,- lame jugak dekat MCD smpai nak kol 4 lebih , yelahh mls nak tunggu lame2 dekat wayang tu , da siap ,kene menapak balik ke kluang mall , erghhhh! da smpai , naik atas je wayang da ramai org , wayang jnji start kol 4:45 , tapi lambat gile! time tu kaki da lenguh sgt , hermm :'( mase tunggu nak msuk wayang tu , terjumpe lagi si muzammil ni , kay die tgk aku then terus dtg kat aku , snap pic dgn die time tu aku malu hahaha aku tutop muke segan wehh! haha untung la czen aku tak malu amik gmbr dgn die , haha :P

lepas tu masuk wayang je , tgk cite suatu malam kubur berasap , mule2 kelakar , mmg kalkr sgt , da tengah2 agak boring sikit , :( hermm bosan mengantuk , tah pape je -,- haha , da kluar tu dalam kol 6 lebih , planning nak balik , smpai tempat bas je , muzammil call ajak jumpe lagi , kay ape kau nak ? hahha , die ckp takpe la sebab aku da nak balik time tu , kay ,.. tunggu bas , 1 bas pun takde , :( pastu bas smpai , naik then makcik aku call lak cakap nak amik la ape la , aku tunggu berjam2 kay ? lame ! sokay lah jimat duit naik bas , hahah , mase tungu makcik aku tu , aku dgn czen aku berbual2 lahh , pastu ade due org dak laki ni , tgk kiteorg pastu cakap ape tah pastu nak amik2 gmbr bagai , pastu ktawe2 cm -,- aku tak suke doe! aku sangat keletihan mase tu , letih sgt , lapar ! balik je umah aku makan nasik pastu makan lagy dan makan, kay aku kuat makan skrg hahaha , text aizat , seriously aku rase aku da abai kan die harini :'( busy jalan2 shoping smpai aku tak sempat nak layan text die , die cakap dgn aku die rase terabai harini , aku mintak maaf la aizat , hermm ,.. dala semalam gaduh dgn kau ! erghh benci doe , takpe lahh yg penting skrg aku enjoy gile harini ! enjoy sgt , ramai jugk beli baju skola tadi , hahah selamat kembali ke skola adik2 :)  2012 mule hidup baru sbagai seorg pekerja dan bukan lagi seorang pelajar sekolah -,- hermm :( rindu sgt dengan kawan2 lame and cikgu2 , sekolah , rindu nak bergurau dengan kawan , rindu nak lepak same2 macam dulu , sekarang ni , smue da buat haluan masing2 kene terime kenyataan :') aku rindu kan zaman sekolah , rindu! kenangan 2011 paling best dan terakhir dgn kawan2 ,. kbai

1 comment: