-,- b aku mintak maaf

heyy ,
aku tak suke harini :( yelahh , tak memasal gaduh dengan aizat ! ergghh smue kau punye pasal b :( hermm , kau ah , dala 1 hari tak msg sebab takde kdit , pastu nak chat dgn kau , kau OFFLINE lak , sape tak angin -,- aku RINDU KAU SANGAT LA WEHH ! thanks la pujuk aku , hehe comel je  :D muahh ily , aku sbnarnye saje je merajuk , saje nak suruh die pujuk kite :D hahaha , kejam kan aku ? sian die :( JAHAT NYE AKU NI , maaf sayang , hehe , actually aizat ni mmg manje gile , makan pun aku kene suap , mandy pun aku suh aku  mandy kan , HAHAHAH! ( gurau je ) , kay , tapi die baik sgt dengan aku , seriously die romantik ! pastu die baik hehe , die sllu kjut aku bangun -,- padahal aku yg patut kejut die , hehe , pastu die suke buli aku , kay tu aku da biase , .. kami kalau on call , si aizat ni gedik sgt , die malu2 lak dgn aku, HAHAHAH , b , betol kan ? :D yeahh , aku syg die gile doe :( aku tak smpai hati nak tinggal kan die , bukan tak smpai hati , mmg taknak pun tinggalkan die , sejak kiteorg couple , aku takdenye nak curg dgn die , aku stie dgn die sorg je , tak caye tnye aku ! kiteorg suke gaduh manje , :') sbb tu aku suke dgn prangai die , tolong la jangan nak hancur kan relationship kiteorg ,

kadang2 aku tak faham ape yg ex couple aku nak dari aku , hermm dulu time couple sia2 kan je , pastu dah clash baru terhegeh2 cari aku , pastu ade yang jeles smpai block aku , k aku tak penah kesah pun :') hermm ,.. b , maaf la sebab aku sllu buli kau , sebab bile kau mrajuk , kau comel macam ANAK SOTONG KAN ? hahahah , tu gelaran baru die :D kadang2 aku ketawe sorg2 smpai kluar air mate tau , happy sgt :') b jangan tinggal kan aku kay ? sepak kau nti :( kbaii

No comments:

Post a Comment