new boyfriend , new life :)

hello , im getting bored bile cuti ni -,- i lost my mood for a few day , err i hate my ex couple ! kecik , damn , i dont know why , bergaduh dengan die rase macam nak mati je lagi bagus , okay la malas nak cite pasal die , yey saye dapat boyfriend baru , feroz :D macam mane aku boley suke die ha ? hahah , aku dengan die da kawan lame lah kott , just jarang tegur , bak kata dia , aku ni " SOMBONG BILE ADE BF , " kan b ? hahha jahat ea , takde lahh , aku bile da couple aku malas la nak layan orang lain , yelahh , aku taknak curang , # setie hahha :D aku layan kalau aku rase ade mood je , heehhe  -,- kawan dengan die since last year kott ea ? entah la aku tak ingat korg tnye la die haha , lepas aku clash dengan kecik tu , aku rase sunyi gile arghh ! tak suke single ni sbnarnye , bosan,. :( aku layan feroz ni malam semalam 2/12 ,. tengah malam aku kacaw smue number yang ade dalam fone aku mse tu , hhehe aku bosan time tu , tak tawu la pulak si baby busuk saye ni die balas msg saye :D mule2 rse taknak layan , habis da banyak sgt msg msuk pening :'( padam muke aku sape suh kacau org , last2 aku ignore msg org lain , aku msg die sorg je , hehex ,. aku layan2 die , tergerak pulak hati aku ni nak couple dengan die , nak cakap , segan , HAHAHAH well me :P 

pastu aku pun berani kan diri tanye soalan "berani mati " hahahah , tak yah la tawu , aku malu la heheh >.< # ktawe sopan , kay , mseg2 pun meseg , die pun cakap die suke aku since die kenal aku , then die cakap die sayang aku , awww perghh best gile malam tu hahha baik2 mate aku ngntuk terus tak jadi ngantuk # boley pulak tak jadi , " esok nye , i mean harini lah 3/12 , kiteorg couple , yang si KECIK meseg aku cakap kenape aku tergamak buat die macam tu ape smue sedang kan die sayang aku syg , " eh hello , aku clash dengan kau bersebab tau ! kau yang curang dengan aku , kau kluar dengan pmpuan lain g sini sane ade aku marah2 kau ? takde kan ? ! kau saje cari pasal dengan aku , er aku taknak pun la balik dekat kau , sorry arr ,.. 
aku da janji dengan feroz , aku nak setie gile dengan die , aku tak nak tukr2 bf lagi da :( penat sangat nak bergaduh hari2 , pastu maki sini sane , pastu bermusuh ahh ,.  -,- 
so kay , aku da kenal die lame , aku harap die pun tawu perasaan aku macam mane , seriously aku syang die sangat2 sekarang ni , i hope die pun setie dengan aku , :') u only mine b , iloveyou muahh! k lah taknak on lame2 nti die bsing , haha kbai .. 




No comments:

Post a Comment