happy dengan keadaan sekarang :')

boring la bile da habis skola ni , ingat kan best , yelah bestnye sikit je sebab tak payah menghadap buku hari2 tak payah buat keje sekolah , tak payah nak dengar cikgu membebel , erm lepas habis sekola , kene berdikari sendiri , da tak dapat duit sekolah , kene cari duit sendiri , hermm , tapi aku taknak keje wehh , mood aku masih nak belajar lagi , aku nak belajr macam dulu , lepas aku dapat result , aku nak pegi jauh2 dari johor ni , aku nak blajar dekat tempat lain , aku nak jadi budak baru dekat tempat orang , duduk sini hari2 kene membebel sebab duduk uma buang mase je -,- family makcik aku tulah , padahal mak bapak aku pun tak pernah marah2 aku tak keje ke , ape ke , dieorg pulak yang melebih2 , marah2 aku sebab aku tak keje ape semua -,- mengalahkan family aku, sakai habis! kau benci diorg , serabut kepale otak pikir pasal dorg , err , aku tawu la nak keje ke tak , tak payah la nak pakse2 aku , aku tak kire , aku dapat je result spm aku terus nak sambung belajar! takde mase pun nak layan keje2 ni , okay da stop cite pasal dorg , .

sejak kau single ni kan , ermm memang best la sebab kan aku bebas sgt nak kawan dengan sape2 , aku nak wall to wall ke IM chat dengan laki lain pun takde sape kesah hhaha heaven nye :) ermm tapi cume 1 je zety nak ckp , zety taknak bagi harapan dekat sape2 , kalau org tu betol sayang kan zety , bgthu zety and klo boley taknak couple2 da , kawin je terus hahah :') ! gatal jugak aku ni , yelahh kan asyik couple putus couple putus , kalau nak serious dengan aku  meh dtg meminang terus cewahh hahahahaha baru la nampak serious sikit nak aku kan ? haha :P aku pun da besar , da habis , kene berdikari , kene cari duit sndri ( paling tak suke ) , aku da besar tak boley nak manje2 sgt mcm mase kecik dulu :'( yelah lepas mandy dulu org yang sikat kan rambut aku , makan bersuap ape smue hahaha now ? ahh rindu zaman manje dulu , haha , zety , zety , zety  masih tunggu jawapan dari seseorg :') entah la , alhamdulillah memang malam tadi zety betol2 da terus terang dgn die , zety dgr suare die mcm kecik hati je dengan zety , zety mintak maaf kay ? "zety zety" pulak da , tadi "aku kau ", hahahaha , okay sorry :P kawan kat fb aku skrg ni makin peramah la , baik2 smue nye , tegur2 aku :') aku tak tawu la nak ckp camne , aku bahagie hidup macam ni skrg , ermm aku rindu kan famliy aku la :'( kenape dorg dalame tak balik jumpe aku ? :'( sedih herm rase nye da 2 tahun tak balik jumpe aku , kenaoe korg busy keje sampai korg jumpe aku ? korg tak rindu anak korg ni ? okay sape la aku kan :'(

teringin jugak nak dapat family macam org lain , tapi aku ? terase tak pernah dapat kasih sayang dari dorg walaupun sikit , dulu mase kecik2 aku la paling manje , smue aku , tak pernah kene mara , tak pernah kene pukul dgn parents aku , tapi bile da besar , dorg mcm rase aku ni tak perlu di manje kan mcam kecik2 dulu , nak nngis pun ade :'( sampai hati korg , sebab tu nanti aku dpt result spm , aku nak pegi kolej yg jauh2 , bile aku hilang kan diri , aku nak tgk dorg cari aku ke tak , :') lantak lah , aku da malas nak pikir pasal semua ni , yang penting aku ade kawan2 yang akways support aku dari belakang , dapat kawan yg sekepale dengan aku hahah bergurau semua best ! thanks la selalu manje2 dengan aku , aku sayang korang sgt , aku taknak pikir pape da , malas malas and malas , korg semua2 tak bosan ke kawan dengan aku ? aku ni dalah jahat , suke dengki org , kejam , kaki buli , SUKE BENGANG KAN ORG HAHAHAHAHA , niat aku nak bergurau je , jangan amik hati :D eh jahat2 aku pun aku senang kluar air mate tau , hati perempuan bagaikan tisu , ganas mane pun luaran tetap lembut dalam hati :') okay la , bapak panjang jugak aku tulis haha kbai :')

1 comment: