okay best :)

heyy , :)

semalam , sabtu so hang lahh , dalam pukol 3 camtu , tu pun last minit rancang :) , so aku pun okay jelahh siap2 smue dengan cousin aku , sampai je kluang mall , mmg ramai lahh kan org -,- especially cine , so jalan2 smue , mmg best , tapi penat sikit :) da puas jalan kat kluang mall , pastu kluar pegi kluang parade pulak , nahh , jalan2 kat kluang parade terjumpe la kawan baru , hahaha :) actually aku rimas sebab ade skumpulan dak laki ikut aku dri aku msuk kedai ke satu kedai semate2 nak mintak number aku -,- sampai kan aku masuk kedai jual baju pmpuan pun dorg masuk ikut aku tanye name aku -,- last2 tu , benti kat 1 kedai baju , then time tu cousin aku nga cari baju , dorg pun datang kat aku then tanye name aku , number fone smue , aku just diam , senyum je haha smpai kan dorg ckp aku ni takde name :D seriously dorg act kelakar sgt ! suke buat lawak , so , planning nak "jalan2 dengan dorg skali" hahah sumpah best :) cousin aku ade partner dengan salah sorg budak ni haha untung lah kan :D , so dorg blanje minum smue , then dalam geng dorg tu , ade sorg name die alan , yess alan , hahaha budak ni mmg skepale dengan aku , aku rase , aku dengan die yg paling memekak smpai bergaduh berebut fone smue even baru kenal hahha , sampai nak balik tu , die teman aku dalam bas :D hahaha dalam bas paling kelakar , yes! die gedik tanye banyak soalan rimas aku, buat lawak bodoh , die nanyi la sebelah aku -,- tah pape hahhaha , rupenye , die duk dkt je ngn uma aku , dekat ke ? tak la sgt :D die ckp die sllu main futsal dekat taman belakang umah aku , okay , eh jap2 korang jangan salah faham ea , aku dengan die cume mmber , aku da ade bf , neezar :)) die sorg je bf yg aku syg , k fullstop , takut kang ade yg salah faham ,.   okay , so kiteorg smpai skrg still mmber even baru kenal and berkawan semalam :) best dapat kawan baru !

then , mase nak otw pegi kluang parade tu , aku terserempak dengan apit :') aku tawu , tu die sbb aku kenal die sgt tapi aku malu nak tegur sebab takut salah org , but its okay lahh , apit marah aku lagy kott sebab aku couple dengan neezar kan , :') tu keputusan aku , aku pun tak pakse die tuk berkawan dengan aku , so aku da UNFRIEND die dri fb aku , dua2 acc die aku unfriend , same mcm aku buat kat arif :') aku mintak maaf kay ? aku taknak korg benci tgk aku couple dengan neezar , aku tawu korg marah sgt dengan aku , takpe , kbai

so alan , aku suke gile lepak dengan kau semalam hahaha , kau tak caye kan umor aku 18 ? kay takpe :D aku mmg kecik wehh , hahahaha ,. actually , aku dengan neezar da tak serapat dulu :) tapi aku tak salah kan die , mungkin die busy sebab die skolah kan , mungkin die penat kan , aku cume rindu kan kite yg dulu tu je :') walau macam mane pun kite , aku janji aku takkan tinggalkan kau , aku takkan cari yg lain , aku harap kau tak marah aku berkawan dengan lelaki , sebab walaupun aku rapat dengan dorg , hati aku tetap dekat kau , percaye aku okay :') aku da tempat SPECIAL CAKE untuk kau syg , aku harap kau suke nanti bile kek tu sampai kat umahh , aku tempah khas untuk kau :') kau suke coklat kan ? aku pun  ade tempah coklat tulis name kau dengan aku , so kau tunggu jelahh cake dengan coklat tu sampai kay :') hati aku takkan pernah berubah and berhenti sayang kau :') percaye kan aku k bye all :)

1 comment:

  1. wah agak lame x tron kluang...
    mesti da ade macam2 kan..
    dlu dari xde wayang now da ade wayang..

    ReplyDelete