berkawan :)

hayy ,

actually harini memang tak larat sangat nak bangun , demam teruk sgt + selsema + pening lagi , hermm , dalame tak sakit sampai macm ni sekali , malam tadi tak dapat tido sangat , :'( ya allah aku tak larat da sakit macam ni , takpe la aku sabar je , aku rindu kan dia , erm malam tadi die teman aku meseg sampai kol 12 lebih macam tulahh , bukan arif ea , org lain ,, ha aku nak cakap pasal arif ni , aku dengan dia member je da , aku pun da tak kesa dengan die :') actually niat dalam hati aku , aku nak remove die dari fb aku , tapi aku tak sampai hati , aku bukan kejam or ape , aku cuma da taknak ingat pape da pasal die , tu je , kalau korg ade kat tempat aku , korang akan faham , aku da tak sayang die sikit pun da takde :') aku jujur dalam hati , aku doa kan die dapat gf lagi baik dari aku , betol cakap kawan2 aku , die still budak sekolah , umo die bawah aku , aku faham budak skola memang selalu busy dengan HW kan , kawan2 aku semua suruh aku cari lelaki yang umo die 18 ke atas , alhamdulillah aku da jumpe orgnye :') kawan aku jugak , tapi aku taknak terburu2 nak sayang die sgt , syg  die slow2 , kiteorg macam "couple" maksud aku , kiteorg kawan rapat je , die cakap  dengan aku jgn cri org lain :') insyallah okay syg ? aku ingt pesan kawan2 aku , aku ingt pesan arif jugak , kenal org tu betol2 dulu baru la bercinta , insyallah aku tengah berusaha la ni :') kita semua kawan je okay ?

malam tadi aku ade tanye arif , die syg aku lagi ke tak ? nasib baik la die tak ckp yg die still syg aku , :') bukan apa , bagus la , aku taknak kau terseksa je dapt org mcm aku , tak semua org faham aku , bile kau balas mcm tu , aku pun pikir , ya allah bagus la , mungkin ade jodoh yang lagi baik untuk die , aku pun tak kesa da , aku da angp die mcm mmber aku je seriously :) takdenye da nak jealous2 die kawan dgn pmpn lain ke die layan dgn pmpuan lain ke aku tak kesa da :) aku cuba nak fokus dengan someone ni , . ingtkan sabtu depan nak kluar dengan azwan , insyallah kalau aku da baik sakit ni :') da lame plan nak jumpe si dia , yey! kbai

No comments:

Post a Comment