okay! :'(

heyy :')

tak tawu la kenape mood aku harini teruk sgt :'( memang takde mood langsung asyik nak gaduh je hermm , aku tak tawu la nak buat ape lagi , azwan je buat aku happy skrg ni :') thanks call aku , buat aku ketawe semua , yeahh skurg2nye mood aku okay la sikit , arif ? hermm entah :'( aku ingt die nak kejut aku pagi tadi mcm sllu , tapi takde pun , :'( aku hntr msg kol 8 lebih kot , ke kol 9 lebih cmtulahh , tapi die tak bls pun , aku ingt die tido lagi , rupenye die online , hermm tapi tak tegur aku langsung , :'( sedih je , aku ade buat salah ke ? pastu aku ingt die nak msg aku , aku tunggu sampai petang , pastu bru die msg :'( kenape bru skrg ? aku takde mood lansgung nak layan die , aku da mcm org bodoh tunggu die sorg2 , aku takde mood ah nak bls text die ,, pastu malam sikit bru die call aku , actually aku mls nak angkt , + marah + tak sehat , aku mrajuk bukan die nak pujuk pun , die buat aku macam tak wujud je :'( aku cube faham die , die busy ape semua hermm , takpe la dugaan kot , . entah la , hati aku marah sgt dgn die , tapi die takkan faham , aku marah ke aku mrajuk ke , die mcm takde prasaan , azwan jelah yg teman aku , seriously die lagi amik berat pasal aku dri bf aku sendiri :'( jangan smpai aku tersayang die di sebab kan prangai kau yg buat aku mcm tak wujud :'(
aku benci dengan prangai kau skrg ni , aku benci :'( kau tak syg aku , kau jahat!

No comments:

Post a Comment