:') tak tawu nak cakap apa

assalamualaikum :)

Im here for tonight , boring sgt tak tawu nak buat apa , tak ngantuk so update la blog ni , hehe :') alhamdulillah zety happy sangat dengan hidup zety sekarang ni , ade kawan2 yang sayang zety , :') bf yang amik berat pasal zety smue :') zety pun usaha slow-slow untuk berubah , memang lepas ni nak pakai tudung insyallah :') try ubah perangai jahat yang dulu2 tu hehe :') zety pun da malas nak ingat benda2 yang lepas , zety da buang jauh2 dri kepale zety ni , zety pikir ke hadapan je , :') malas nak ingat benda yang boley buat zety frust , sedih , menangis , zety tenang sekarang ni , kadang2 bile teringat balik benda2 lama , ya allah bodoh nye aku dulu , jahat nye aku , aku pakai seksi2 , macam2 la bile teringat balik , aku sllu berdoa aku takkan ulang benda yang same lagi :') kuatkan la iman aku ya allah , aku betol2 berusaha nak berubah , aku nak jadi pmpuan yang baik macam arwah bf aku nak :') aku terlalu rindu kan kau sayang :') tapi takpe lahh , kau memang bukan jodoh aku kan , kau doakan aku dengan ahmad afiq kekal kay ? insyallah :') die nak tolong zety dapatkan kolej same dengan die , insyallah :') die bersungguh2 sangat nak zety satu kolej dengan die , . hari2 die ckp cmtu :) ye sayang , nanti kalau da dapat , boley la kite hari2 jumpe kan ? hehe . sayang bie! , aku cume berharap , aku takkan buat bende2 yang jahat  . kadang2 aku rase tenang bile bace alquran :') tenang sangat hati aku , . 

okay la da malam ni , bf pun da tido :') die tak bagi saye tido lambat2 da , hari2 kene kejut die hehe :') 
SELAMAT MALAM BIY  , SELAMAT MALAM SEMUA :') ENJOY READING ! BYE

No comments:

Post a Comment