hello , rasanya da lame sangat tak update blogkan , memang da lame pun , act sangat jarang da guna  blog ni sebab aku bukan 24/7 duduk dekat laptop kan .. cerita pasal aku sekarang ? hehehe :') aku tak la happy mana sekarang , 50/50 maybe .. emm tahun ni aku da 20 tahun , serious rasa macam cepat sangat aku da tua , cehh tua eh hahahhaha, em emm still rindu dekat kawan2 lama , rindu zaman sekolah dulu , rindu zaman belajar hahaha :'D alhamdulillah result yang sangat baik , so sekarang tinggal nak sambung ijazah :) ahh rasa tak sabar nak pegang ijazah , ade keje bagus2 hehehe inshallah .. emm aku dengan sape sekarang ? em taknak la bagitahu , hhahaha rahsia , inshallah bila da sampai masa aku buat kejutan eceh geli :D takdelah , nanti la tunggu la aku update lagi blog ni aku cerita semuanya , . tapi sekarang aku rasa beza sangat sebab aku tak biasa lagi keje, aku jumpa macam2 orang , macam tak biasa, sebab selalu memang aku duduk rumah je , aku still tak dapat nak sesuaikan diri dengan dunia luar  nak bergaul dengan orang . dulu pun belajar , dengan kawan2 je , sini sana dengan kawan2  je tapi sekarang semua kene berdikari sendiri , taknak family tanggung dah , semua kene belajar cari duit sendiri , pakai duit sendiri ,. berusaha sendiri , baru aku tawu keje tu susah , ye keje tu penat , ye kau takde masa dengan diri kau sendiri , ye sebab seronok cari duit , patutlah sesetengah orang memang sibuk keje and tak ada masa untuk keluarga kadang2 ,.. sebab ape? kau rasa la alam bekerja tu macam mana nanti kau tawu ... lagikan part kau keje yang jenis kene hadap pelbagai jenis orang ,. banyak kerenah , kene marah bagai errr..kesabaran tu memang kene kuat, kalau tak , rasa nak lempang muka customer yang perangai macam tu , .. okay lah , so dalam beberapa hari ni aku sakit , sakit sangat . malas nak cite tu je nak cakap :'D hehehehe . 

just nak cakap terima kasih dekat someone tu , yang berjaya curi hati aku dan berjaya menyakitkan hati aku , aku tawu berharap tu sakit tapi aku tahan , arghhhh !! kau tak rasa ape aku rasa , alahh takpe da biasa kene tipu , alah takpe dah biasa kene macam ni :) alah takpe , da biasa hadap benda2 macam ni since zaman sekolah lagi , susah nak cari lelaki yang berpikiran dia matang , terbuka, and jenis yang setia , faham each other , ahh betul la orang cakap , nobody perfect , tapi tak ape , aku boleh hadap semua benda ni dengan senyuman , aku tak kesa  :D da biasa , tapi aku cuma nak cakap yang aku sayang dia sangat , sangat!! 

No comments:

Post a Comment