happy birthday kawan , makin lame makin sayang....

happy birthday yg ke 17 thn kawan :) sorry aku tak dapat bwak hadiah kau harini , tapi aku bagi besok , ingat kan nak beli kan kek utk die but susah nak bawak nanti :) my beloved friend :) 

makin lame makin sayang ..!

yes , mohd muszaimey , iloveyou sekrg ni .. b rase happy sangat dapat couple dengan abang , why ? b rase abang lain dari yg lain , but ... abang busy dengan kejew .. tapi b paham , uummm .. malam tadi abang dah janjy abang tak nak curang dngan b kan ? :) b pcye abang , and tak sabar nak tunggu abang balik lagi seminggu lebih lg :) nak dating ! :P 
abang ,... sorry sngat malam tadi b tak dapat teman abang , b tertido , im so sorry .. actually guys , mate aku sakit .. bengkak sebelah ,.. and tak tahan sangat ,.. pedih gile , dah 2 ary kene macam tuu .. :( selalunye , aku on call dengan muszaimey sblum tido , die tunggu aku sampai lah aku tido , happy sgt :) ! aku tak rase di " bodoh " kan macam aku couple dengan _ _ _ _ - _ _ _ _ _ _ _ .... haishhh , entah ape lah cite die skrg ni kan ... bialah ... 
to aril damiens : zety mintak mf sangat2 sebab dulu zety suroh aril tunggu zety but zety bt tak tawu kan .. zety rase zety tak de feeling nak couple dengan aril sekrg ni ... zety tawu aril akn dapat makwe yg lebih bagus ,..
to aiman : zety tak ske aiman pn , zety nak kawan dengan aiman jee ,.. kan kite saje jee letak in relationship dekt fb , but tak de meaning pn ... 
muszaimey i love you !

No comments:

Post a Comment