kebosanan doe !

sumpah harini memang bosan gile, actually , aku ade picture yg aku snap pasal aku dengan kawan aku buat keje bodoh dekat blakang klas :) ,.. tapi oleh krane usb rosak , so im so sorry tak dapat upload picture tuu ..  but , harini best jugak time bm class .. ktawe2 cam org kene sawan babi :P with my bestie , asmaliza .. hahahx ! atau name samaran die , " cik yam , or peah " hahahah ! best doe malu kan die tadi dalam kelas , walaupun mase kite form 4 , kite selalu gado , but sekrg kite bestfriend kan ? :) in the same time , member2 aku yg lain cam pelik knape aku baik dengan die , hahha .. biase lah .. malas nak gado ,.. tahun ni last skolah , t tak jumpe lagi , :( 
tak gune kan gado lame2 .. act , die memng oke , bab2 sound org ni pulak kami memnag " boley " lah .. hahaax , bab malu kan cikgu , insyallah kami " no 1 " :) , aktiviti kiteorg dalam kelas tadi , makan mee and tido .. :) cover dari cikgu , tapi ade pulak cikgu math kiteorg tuu kacaw jee ! nak tido suh diri plak ! cam puki tawu tak , sumpah harini hari paling tak bahgie nak blajar .. balik umah pun tadi , my bf busy , coz ade kursus .. humm .. 
malam tadi aku on call dengan die lagi , janjy nak jumpe ! :) wa tak sabar !! mau celebrate "aniversary" ! :P die nak bli kan aku phone , thanks abang ! :) 
rancangn hari sabtu pulak , nak pegi bandar with asmaliza , and hidayah :) enjoy the holiday ! siti hasmah pulk tak nak pegi , aduyai ! busy dengan skolah ganti die tuu .. haishh .. tapi aku pegi ni pun aku tak bagi tawu bf aku , t die tak bagi .. :(  tak kesah lah .. sygs , i love you very much and much .. :) ! but sometimes , something wrong on me .. sometimes i love him , but sometimes.................. just forget it ..
   

No comments:

Post a Comment