kalo rase dah muak nak bace tak payah lah bace ye .. :) aku tak mengharap korang bace pun .. aku just tulis ape yg aku suke , .. rindunye aku dekat boy aku skrg ni .. humm, nak jumpe die tapi skrg die ade keje lah pulak ,.. sebulan tak dapat jumpe adui , skrg ni pun dah rindu gile ,. first day jumpe . :) memang best harituu . . seronok sangat .. rase nak jumpe lagi , aku ingat nak couple kekal lah dengan die ni .. aku dah tak nak cari owg lain kot .. mals lah couple putos , couple putos .. rase cam ape jee kan ,. and sekarang , dah dekat seminggu jugak sekolah .. stakat ni aku agak tak boley bawak lah ape yg aku belajar .. aku ingat nak tak nak amik perdagangan dengan ekonomi asas .. memang susah gile , tapi dah tak boley tukar lah pulak .... pasal kawan pulak , aku rase aku happy sekarg ni dengan kawan2 aku , mals dah nak gado2 ni , tapi ade lah 2 3 orang yg tak paham2 bhse lagi , biar lah ...  and mybe lepas ni aku tak update blog , mals .. nak study and malas nk online sangat dah .. tak de gunenye dohh :P aku ni dah lah bodoh :) ( ye aku mengaku ) kalo sape rase yg tak suke nak tengok aku or benci aku sangat tak payah lah bukak blog aku ni ,.. aku tak kesa doe , yg penting aku kawan dengan smue orang , .. aku tak nak gado2 ... smue tuu tak penting dah sekrg .. about perasaan pulak , ( wa banyak nak tulis ) .. knpe ea ade jee yg sakit aty , aku tak paham tol lah .. aku tak de kacaw hidup org , tapi org slalu kacaw aku .. but why ? aku bukannye hipokrit , or what . .. aku ni cume budak bodoh , tak atwu pape .. and ade lah 1 ayat budak ni , die cakap aku pra matang .. haahhx , sokey lah bro , aku sedar diri aku sape :) sekurang2 nye aku still diam and tak kecow .. kan ? :) tak kesaa lah sape yg terase tuu , aku cume nak cakap .. koe tuu dah cukop perfect ke nak nilai org ? dah cukop baik ? koe anak orang kaye ke yg nak tunjuk lagak tuu ? dah cukop " taraf atasan " nak hine org ? :) aku tak penah amik hati lahh .. tapi kalo aku on fb , aku teringat balik ayt2 koe time kite gado .. hahah ~ smuenye aku dah jadikan : kenangan terindah " .. tak deape lagi yg nak di jadikan issue kan . skrg kite bt hal masing2 , koe bt hal koe , aku bt hal aku .. :) and boy ni jugak , dah lame aku tak bukak blog die ,.. aku pn dah delete die dekat fb , link blog die pun aku dah lupe , fb yg 3 aku pn jarang on , tapi aku ade add die , but aku tak heran lahh .. saje nak add , .. tak tawu lah die apprve ke tak kan , aku tak harap die apprve langsung .. aku dah anggap die kawan je skrg , .. walaupon aku cakap yg tak baik pasal die tapi aku tawu sebenarnye die baik , .. aku gune kan blog ni tuk bende lain bukan nak kutok atau hine org ... aku tak suke org kacaw hidup aku ,. aku dah penat dengan SEMUANYE .. skrg , aku nak happy dengan famly aku ,.. and bf :) last update for this month kot .. bye2 iloveyou all ..

No comments:

Post a Comment