hehe :)

stiap mase ape yg jadi dengan aku , aku mesti tulis dekat blog why ? sebab aku suke , and aku punye suke lah kan :) .. aku sayang blog ni , if something happen aku akan tulis .. about love , friend and about myself  , :) dah lame aku tak on fb and update blog :) bz dengan sekolah .. and sukan lagi nati :) wahh , bab sukan ni yg aku suke :) tak payah belajar .. and :) boley ponteng kelas .. aku and member2 aku sekarang ni oke jee .. stakat ni tak de yang gado2 .. aku dah semakin mals nak on lattop .. :) 24 hours with my boyfriend hahahx ! :) main2 jee .. seperti yg aku cakap , aku suke bt ape yg aku suke :) to all my friend , aku miss korang doe .. mau pindah sekolah :( tapi , kat mane2 jee, knape eh ade orang still "jeles" dengan ape yg orang lain bt or pakai , or dress up , or whatever .. .. menyusah kan mak bapak koe ke sayang ? :) koe tak penah bahagie ea ? :) wa kesiannye .. kalau aku tak menyusah kan koe , tak yah menyebok boley ? :P tapi kesian aku tengok koe .. kawan2 aku pun gelak kan koe .. :) sape yg biadap ? sape yg tak de adab ? kalo koe rase koe tak suke kawan dengan aku , why koe selalu tengok blog aku ? :) blog koe kan lagi lawa .. :P simple and cantik .. pastuu dah tengok blog orang , kecow 1 tempat .. hahahx !!! thts mean koe jeles kan ? :) aku akan famous kan muke koe nanti 1 hari :) koe sorang jee ade member ? aduiyai , kesian .. :) koe dah matang sangat ke ? hahahx ! dah 2 minggu aku tak tengok blog orang , btpeh aku tengok ? tak de mase doe nak usha blog orang yg bajet bagus ni . .. tapi tak smue cam tuu , dayah , herra , and danial .. blog korang aku tak penah miss bace , hehe ~ yg lain tuu , aku dah tak ingat linknye .. :) mirul or another boy aku dah tak bukak blog korang.. aku dah tak nak ingat korang :( oke .. korang bt lah hal sendiri :) bye2 and bye ..

No comments:

Post a Comment