sweet 17th ...







bukan senang nak jadi senang , bukan susah nak jadi susah .. from now ,aku nak jadi lain dari yg lain , .. nak jadi seorang yg pendiam and tak banyak cakap .. nak jadi orang yg rajin study . coz , bulan 2 nie da ade exam .. i wanna to be matured , im not a stupid gurl .. something happen in my life .. i know who im , .. dalam hidup aku sekarang ni kan , cume ade someone je yg boley control hidup aku .. sape die ? bf baru aku ..:) aku pngil die abang , and die pangil aku by .. aku rase happy skrg ni , happy couple dengan die .. rase bahgie stakat ni .. harap2 selamenye lah amin .. aku tak harap kan ape2 dekat die , yg aku pikir sekarang ni die kene stie dengan aku and aku akan stie dengan die .. :) abang iloveyou .. yeh , die memang berpikiran matang yg penah aku kenal .. first time aku kenal die , aku rase dah suke dekat die .. :0 and ,, aku dah malas nak putos2 dah ni , aku nak sayang die .. :) u always in my mind .. love you more and more and more :) skrg ni die pegi kursus , rindunye sebulan tak dapat nak jumpe :( by rase nak nangs jee abang tak deh .. abang , i miss you :( miss you a lot .. 



 

No comments:

Post a Comment