aku nak pilih sape ?

hey korang , aryni aku tak bape sehat .. so im not in mood , btw , harini aku kene bt pilihan antare 3 lelaki yg aku syg dalam hidup aku , aku tak nak bagi harapan tinggy kat dieorg ,.. u all , i love you all .. zety stress now , tak tawu sape yg betol2 nak zety , bagi zety mase nak pikir boley ? please jangan desak zety sgt ok naz ? , zety tak sehat skrg ni , harap korang paham ..  zety tawu korang baik sgt ,.. kepade naz , first kite kenal , kau baik sgt , jage aty aku , tapi , aril damiens jugak macm tuu , and lagi 1 ( secret name ) kau jugak baik dengan zety ,tapi zety dah bagi peluang kau syg makwe kau :) zety tak kesaa , aril and naz , zety nak pilih sape ni ? ya allah tlg lah zety , korang terlalu baik tok zety  zety jhat , degil , and teramat degil !

ciri2 boyfriend yg zety nak ?
 - paham zety
 - sayang zety sangat2
 - ikhlas nak kat zety
 - peramah / suke banyak cakap
 - kelakar
 - bebas / tak kongkong sgt
 - tak buat keje jahat2 sgt :)
 - sporting ( paling penting )
 - tak baran !
 - suke berkawan ..

zety rase cukop kot kalau ciri2 bf yg zety nak kat atas tu ,. tak perlu yg terlalu baik sebab zety bukan pmpuan yg alim and baik sgt ... even zety seksi pun , zety still jage diri .. and please lah jangan nak sebuk2 hal zety , nak cakap zety seksi lah ape lah sebab zety tak menyusahkan org , zety berkawan dengan sape yg nak berkawan dengan zety .. tiade paksaan nak berkawan ..  tak kira hensem , gemok , pendek , itam , hodoh , cantik , cun , hot , smue zety kawan ,,.. smue tuu tak bawak MATI !

No comments:

Post a Comment