ingat !


betol kan aku ckap dalam picture tuu ? aku cakap macam tuu sebab aku dah banyak kali "BERCOUPLE:" so aku dah cukop kenal dengan perangai lelaki , ade yang baik , nakal , gedik , suke merajuk , panas baran , mulot banyak cakap , pendek , gemok , tinggy , kurus smue aku dah kenal :D , knape pmpuan sampai nangis2 putos dengan pakwe ? :D HAHAHA , kdng2 aku macam tuu jugak , :)  tapi ade "sesetengah" pmpuan yg sampai nak bunoh diri .. aduy , IMAN tak kuat tol lahh :P dose oh bunoh diri :D heheh !! contohnye macam member aku _____ . smpai belah2 tangan , sebab pakwe mintak putos , aduy ,.. please lah wahai pmpuan , jgn jtuh mruah sebab lelaki , kite kan kuat :) ! and jangan lah skali2 nak bagi maruah dekat lelaki , sebab tu bende paling bodoh kalu kite bt .. pikir lah mase depan , HAHAH ! sorry kalau sape yg terase , aku just cakap ape yg aku rase :D JANGAN JADI MURAH SGT :) bia seksi asalkan pandai jge diri :) yeahh , tu lah ayat kawan aku .. :P

No comments:

Post a Comment