im really sorry

3/2 ... muszaimey , kalo lah harini kite couple lagi , dah sebulan kan ?? tapi skrg koe bt aku benci kau , why ? :( act , i need u , but now ... where are u ? im trying to forget it about u , .. im crying for this ,.. aku rindu dengan relationship kite dulu doe , ... mmg susah aku nak lupe kan kau , macam aku syg dekat zaki dulu .. aku rase korang lah yg paling aku syg , but now , zaki die dah ade makwe :'( but its sokey ,.. lepas die pegi , kau dtg ... aku syg koe macam aku syg die dulu , tapi skrg kau pulak yg pegi , lepas ni sape ? kau mabuk semalam and kau maen pmpuan blakang aku , sebab koe tension ? aku tak bt koe tension kan ? yes , aku bukan lah kaki mabuk , or pmpuan murahan ... smalam koe tak nak lepas kan aku kan ? tapi aku yg lepas kan kau ... aku cume rindu kau yg dulu syg :( aku mintak maaf tengking kau dalam kol semalam , aku benci kau skrg , benci dengan perangai koe yg dah berubah ,.. sokey ... aku ingat ape yg koe bt .

No comments:

Post a Comment