jum ber"mabuk"



oke , oleh kerane die " mabuk " and buat aku sakit aty , aku rase macam aku pun nak mabuk cam die :) kalo stakat nak layan carsberg 2  aku oke lagi kot .. cume kat sini tak boley nak layan bende tuu , .. semalam rase nak layan jee bende ni tapi , bestie aku tak de ... omg , aril thanks teman i semalam , i syg u gile :) i rase happy and tak sunyi bile text dengan u , aril ... if u ade kat sini , kite mabuk same2 nak ? :) tapi u diam2 lahh .. mey , koe mane doe .. kate nak layan cars dengan aku , tapi koe payung ah :) boley ? die sebab kan " ex" couple aku yg tak gune tuu , btkan aku nak amik bende haram cam tuu , sokey lahh ... aku memang nak bt cm tuu pn , .. nnti birthday aku , koe janjy nak payung aku kan ? kite berdue jee lebih baik , hahah ! :P oke ? kite layan kepale kite  :) relax lahh , skolah dah nak habis , (: chill lah  ! :P

No comments:

Post a Comment