lari2 !

pagi tadi , bangun awal kol 5.30 pagi cam tu lah , siap2 nak pegi sekolah , alahai rajin plak aku skolah ary sabtu :P ha ni nak cite , kan skrg ade kempen " 1 pelajar , 1 sukan " so .. johor ade bt kempen tu , dinamakan "LARIAN MAHKOTA PERDANA" .. tak tawu lah kalo negeri lain ade bt jgk , tak amik port ah :D datang skolah dengan muke yg agak tak happy , NGANTOK ! aduy , then jumpe lah geng :P bual2 , pastuu sblum lari kene panas kan bdan  :) so , macam2 lagu kluar , nanyi cam org gile :) happy ! 8.30 , start lari , alah tak jauh mane pun , 2 kilometer jee kot ,  kami just jalan , malas nak lari ,  " bukan dapat hadiah pun " dah name pun kempen kan :) ~ sejak bile aku join kempen2 ni plak ni ~ .. oppsss ! jangan salah paham , kiteorg yg masuk kempen ni just nak dapat SIJIL jee ! hahaahah ! kalo tak de sijil , pegi nerake lah kalo kami nak msuk :D tuu lah motif aku join kempen ni (: yeh , lepas lari , kene "GOTONG ROYONG" pulak , dlam kelas , hissh ! tak peh , dapat markah kokoriklum :) ...kemas kelas , yg paling aku tak suke , aku kene balik uma amik barang2 yg tertinggal , cikgu ni lah ,, ngade , tak tawu ke aku penat , adui lepak sgt , makan mee yg asma bawak , pehh , sedapp :P ♥

dah kemas kelas smue , aku kene bt " jadual bertugas" semule sebab yg lame tak jadi , ah ! cibai , huhux .. penat lah sengal kau tawu ? pastuu suson atur meje , yeah .. ! aku amik port blakang :) seperti biase .. tadi aku nampak member2 aku semakin maju and masyukk ! ♥ pakai fone mahal2 dah skrg :) korang maju doe , adui , tengok aku , pakai fone cikai jee skrg ,.  :'( nak fon baruu .... :P dalah , fone tak penting , hermm , 1 hari aku tak nampak muke _______  , rindu doe , and 2 days aaron tak text aku ,... tak de krdit :) dalam kol 11 aku balik cam tuu , tibe2 mus msg aku ajak hang out ..! ah malas ah ! penat ! lepak lah bodoh ...  pastuu die boley nak naik angin pulak dengan aku , kau pehal ha setan ? kau tak tawu ke aku penat ! sound aku pulak , pegi ah dengan makwe koe , asal ajak aku , cibai ! nak maki2 aku pulak .. " BESAR PANGKAT KAU" ...  makan ayat aku skali :) so , aku lepak , nak tido ! chaww :P muahhh guys .  sweetdream . ♥

No comments:

Post a Comment