aku tak suke dikongkong ! 

hello , hey korang . ha maksud tajuk aku kar atas tu berkaitan dengan hiduo kau sekarang ni , serba tak bebas bile tinggal kat kampung ni .. yelah mane taknye , nak pakai ini tak boley , itu tak boley . hidup kat kampung ni memang membosankan kan ? yes , aku kan dah cakap aku suke pakai pakaian yang ikot trend sekarang , maksud aku " seksi" . tapi maksud aku seksi tu lain , aku bukan lah jenis pakai seksi and jual badan dekat jantan , aku teramat lah bodoh dalam dunia ni kalau aku buat macam tu ,.. betul tak ? aku dah besar , aku tawu macam mane aku nak jage diri , aku dah besar dah 17 tahun dah , akal dah cukop matang dah , tolong la wahai sedare2 aku ayng dekat kampung ni , jangan lah kadi terlalu kampung sangat , aku tak kesaa korang nak marah orang lain , tapi itu bukan dekat aku ok ? biakan lah aku dengan hidup aku sendiri ,


look , bukan aku tak terime ape yang korang tegur aku , aku terime sangat , tapi bagi aku mase nak enjoy .. nak rase happy dalam hidup ni dulu , insyallah kalau aku tergerak hati nak berubah , aku mesti berubah jugak , aku cume sekarang msih dekat alam remaje , nak hidup bebas , aku tak nak di kongkong macam anjing dlam sangkar . paham kan maksud aku ? bagi aku peluang nak rase dunia luar yang banyak cabaran , bagi aku mase nak enjoy and spend more time with friend dekat luar sane .. memang care pemakaian aku kadang2 tak elok dipandang , tapi jangan lah pandang kalau sape yang tak suke tuu , betul tak ?
aku ni dalah agak panas baran bile kene marah , so , aku mintak maaf kalau kadang2 tu aku memnag ade terkasar bahase ,,. cehh :) 

tolong lah paham dengan dunia remaje ni sekarang , betol tak korang ? kepade czen2 aku , aku tawu korang tu dah kawin , alam korang budak macam kiteorang , still nak enjoy , nak ade pakwe amkwe ni smue , nak dating bagai . kan ?? hahahha ! ha lagi 1 , nak dating pun tak kan tak boley kot ? bukannye aku buat bende tak senonoh pun , aduy ,.. ( tapi kadang2 tu aku kluar jugak senyap2 ) . parents aku kt kl pun tak kesaa kau macam mane , so ... aku lagi lah tak kesa ,. 
kadang2 tu aku rindu gak nak enjoy2 kat kl , tapi aku dah daftar spm dekat sini haritu , so aku dah tak boley tukar , my parents pun suh aku habis kan spm dekat sini then balik kl balik , aku happy gile bile my dad and mom text aku haritu .. :D sape yang tak happy bile dapat dudok dengan famly same2 , daripade menumpang dudok rumah orang , sebab aku kurang selesa . 

yeh , lagi pun aku sekarang dapat lagi pakwe dak shah alam , teramat dekat lah dengan tempat parents aku , die pun dah pujok aku balik kl .. 
hah cite apsal pakwe2 ni , aku rase pakwe aku yang ni aku dah kenal kan dekat famly aku , and dieorang tak kesa aku couple .. so aku hapy , cume kat kampung ni aku agak control sikit dengan lelaki supaye tak de mulot2 yang macam "kak nam" yang mengadu sini sane dekat cousin2 aku , aduy teramat lah bodoh bile aku tawu ade jugak manusie yang suke sangat jage TEPI KAIN ORANG . stop lah dengan perangai korang yang macam tu ye makcik2 . HAHAH !

No comments:

Post a Comment