kenapa aku potong rambut macam tu ?

hishh , ape lah yang susah sangat dengan korang ni ? sebok2 hal aku , aku nak potong rambut macam mane pun tuu ikot suke aku lah , aku nak jadi jantan ke , ape ke .. penkid ke susah kan kau ke ?
sebok bebenor dengan rambut aku tuu , pastu komen yang amat membakar jiwe rage aku ni , hahah .
orang lain buat ko tak kesa pulak ? kene kat aku je kau komen macam2 ,. pehal wei ?
kau pun aku tak kenal .. macam shitt gile doe . ^^ 
konon nye komen kau tu " PEREMPUAN RAMBUT MACAM TUU TAK SMART " 
oh cibai , aku sangat menyusah kan kau ke ha ?

sokey lah , aku rase still boley sbar lagi dengan kau ni . kang aku kate kau bajet hensem , kau marah .. uh shitt gile kau , gurls , .. kite tak payah nak dengar cakap lelaki yg tak tawu ape2 ok . 
yang suke sangat menyebok hal orang lain , .
and one more thing , gurls , tak payah lah berkawan dengan lelaki yang suke sangat nak jatuh kan maruah perempuan , " maksud aku lelaki yang berkenaan je " .
tak padan dengan jantan , tapi mulot mengalahkan perempuan . 
sorry kalau sape2 yang terase , tapi post aku ni menujukan kepade lelaki yg rase diri die tuu disindir . mintak maaf kalau terkasar bahase . :D 

No comments:

Post a Comment