happy kan dieorg

iloveyou capital "A" , i miss you sangat , even kite cume kawan but aku happy gile doe , kau selalu manje2 dengan aku , on call dengan aku , weh aku sayang kau la sekarang ni tawu tak , tak nak orang lain doe , aku jage diri aku weh sebab aku syg kau , aku tak layan laki lain sebab aku dah terpikat dengan kau <3 hehe , azrul ,. never lets you go ok , ur mine ! only me !! but aku tak kesa kalau pilihan kau adalah dekt pmpuan lain , . aku tak boley btpeh , aku just nak kau tawu yg aku RINDU kau sangat , even kite duk jauh , i will try nak jumpe kau . series , im falling in love with u , perasaan aku je yang tawu macam mane aku dah terlalu sayang kau , yeah ..

happy doe aku sekarang bile dapat rapat dengan kau , sometimes aku jeles sangat , orang lain couple berbulan2 , ade yang smpai bertahun2 , bahagie kan dieorang , . <3 congrate ! berkali2 aku cakap yg aku tak mungkin couple sebab , aku takot .. aku takot asyik nak nangs , pasal lelaki ,.. maybe aku belum jumpe yang betol2 ok . hermm , .. tuhan tu adil kan ,. sabar jelah .
member aku jugak same macam aku , kesian die .. pakwe die dah tak pedulikan die , sokey kawan .. kite senasib .. :'(  guys , sape yang dah couple tu untung la , jangan sia2 kan couple korang mcm aku ni , tak gune , jahat ... actually aku takot kan cakap iloveyou dekat org , sebb aku ..... tak de pape lah ..

hidup mesti ade masalah kan ,. yelah , aku pun dah tak rapat sangat and tak happy dengan parents aku macam dulu , sebab aku rase dorang sangat penting kan diri , busy dengan keje , sampai kan dah tak pedulikan famly sometimes , tak de luangkan mase nak call aku ke ape ke even korang duk jauh , yelah .. keje kat kl . busy memanjng , shitt ! 
aku tak suke dengan care dieorang sekarang ni ! 

No comments:

Post a Comment