tidak !

nokia e5 , its MINE ! <3

ngee , sehat ? :D nak cite pasal handfone aku :'( semalam kan , kan , kan , time lepas mandi dekat watrepark aku snap lah picture , yelah buat kenangan , time2 snap tu , phone nye terlepas dri tangan kau , jatuh pastu belakang masuk air sikit :'( aku rase nak menangs , nasib baik time tu  panas , aku sempat "jemur" handfone aku tu dekat tengah panas , nak bagi belakang tu kering , nasib baik tak lah kritikal sangat , haha , die luke sikit je , sebab aku cover belakang . SUSPEN je kan :) <3 aku sayang die tau , aku jage die baik2 , cam ane tah boley jatuh ( buat2 tak tahu )

sayang <3 <3 !

lepas tu kan , my dad balik kampung , tibe2 die keluar kan handfone die , macam ni 

ni hah !!

daddy , i jeles gile :'( i nak sangat pakai fone ni , tapi i dah terpikat nokia e5 . bodoh kan saye , ye saye mengaku saye bodoh :) 
daddy , ... tukar fone boley tak ? :'( jeles ! ah tidak , aku rase cam dah bosan pakai nokia e5 tu , gile betol .
kan ... ? daddy , ank fone baru boley ? bagi duit lah , saye nga sengkek ni . :) tapi dady daye merancang nak belikan saye camera pulak , haduyai .. pastu aku mengadu dekat my baby . HEHE , and die cadangkan aku beli fone yang mcam ni pulak  

nokia c7 . <3 

cantik kan ? tapi aku kurang minat pakai handfone slide , sebabnye dah 2 kali aku pakai handfone slide and then rosak :( aku rugi banyak sangat , menyesal dah nak pakai fone slide , . handfone touch ? aku ingat nak pakai , tapi aku ni jenis yang PEREMPUAN GANAS bile barang kadang2 senang sangat nak rosak , bukan aku tak jage , yeh tapi aku memang agak kasar sikit , mum dad i ikot perangai sape ni ha ? ( keras kepale ) 
just it <3 bye !

No comments:

Post a Comment