mesti kau malu kan sekarang ?

oh hahaha , korang rase ape ? ape kene mengene dengan tajuk kat atas tu ? yelah , meh aku cite .. 
adelah sorang pmpuan ni , sape die eak ? haha , aku tak kenal lah die tu sape , comel ? hehhx , adelah sikit ..
die ni suke tau menyebok hal orang , nape ek ? 
korang nak tawu tak , pmpuan ni ramai yang die tak suke , sebab mulot die sangat lancau doe , patot lah ramai "fuck" die , bajet konon , dalam blog boley ah cite , jumpe depan2 ha amik kau , tak pasal2 kan tak sedar diri pulak , perhh mcam lah pukimak ayat die , 
cibai jugak die ni eak :D huhuhuhu kat blog die dalah post " _____ baik ____? " wahahaha , bangkai betol lah pmpuan ni , anak haram tol .. ha kan dah mencarut2 aku cakap .

guys , nak aku share link blog die ke ? kesian pulak lah kan aku tengok die :D hahha , kepade pmpuan sundal " wei cibai , kau tak tawu pape pasal life aku kau tak payah lah nak cite lebih an , kau ingat kau dekat kl kau boley bangge diri lah ? ohh patot lah tak ramai yang suke kau , memang bagus pun pakwe kesayangan kau putos dengan kau , atas sebab perangai kan yang macam pepek tu ! " 
to this girl , sorry lah kalau kau terase , kau ingat kau tu baik sangat , kau ingat kau dah pangkat akak kau dah bagus lah , cian gado2 sampai tukar number ape smue , waw shitt ^^ sape yang tak puas aty dengan die tu aku sokong ...! hahah , well , kau same je perangai macam b******* . kan sayang ?

muke kau comel sangat ke ? hahhaa , opppsss sorry kalau aku terkasar bahase dengan kau , tapi kan .. kau jangan lah nak blagak sangat an dengan orang , aku pun tak tawu life kau macam mane yang tibe2 kau nak menyebok hal orang apehal ? memang bagus pun orang suroh kau berambus dari hidup dieorang , sebab kau ni perangai mcam lah pantat .. 
aku rase bangge pulak bile budak2 lain sound kau , yelah .. betol cakap dieorang , yang kau ni ternyate nye perangai syaitan ! muke punye lah baik , sumpah tak nampak kau jahat . haishhh benci pulak lah aku dengan kau ni *****a... kang aku show muke kau kat sini karang gentle ramai kenal kau , especially capital Z . kan ?  
aku tak kenal kau yang tibe2 kau nak masuk campor hal aku apehal pmpuan ? 

oppss sape yang terase tu sorry sgt , tapi aku tujukan text ni kepade capital *****a , . sile lah bace ye sayang :D

No comments:

Post a Comment