saye "bangge" dengan ayat awak !

ishh pehal lah kan dengan jantan ni , sial betol , entah bile mase pulak taj aku main dengan die .. macam lah pukimak ayat die . " ALLIPST ZIQZETY II penat lah semalam main dengan awak ." 
kepale bapak kau sial ! cibai gile , panas jee aku bace ayat die ni ha ,. ni facebook die 
korang tengok lah sendiri face die , tak sedar diri langsung ! entah bile pulak entah aku kenal die ,
anak haram betol ah , macam shitt gile , . 
sbar jelah wei dengan perangai budak2 sekarang :D  hahha , 
oi sial , jangan lah nak bt org bertambah sakit hati dengan kau , benti2 lah nak aib kan orang , especially dengan budak pmpuan semalam yang aku cite dekat post aku semalam *****a , kau dengan die same je perangai ..
nasib baik lah *****a dengan aku pmpuan , so aku boley cover muke kau lagi wahai cik *****a .. 


No comments:

Post a Comment