please !

rasenye dah dekat 2 mingu kan aku couple dengan razif , and tadi first time gado besar .. tapi die tak penah amik aty or kecik aty dengan ape yang kau cakap dengan die . die slow talk dengan aku sampai aku kesian gile dengan die then aku nangs , herm b i so sorry ... yelah mane tak nye aku marah dengan die sangat , aku tunggu die msg aku sampai aku tertido and ape2 lagi lah , sakit je aty aku .. tapi bile die mintak maaf dengan aku , aku rase kesian gile dengan die ..

aku taknak lah jadi cam ex2 aku yang dulu ,.. cukop lah aku dah couple banyak kali and aku sakit hati .. aku harap sgt dengan razif ni yg kau akan kekal , promise .. insyallah . yeah mybe bulan 6 cuti skolah ni aku nak pegi date dengan die , for first time kan :D mesti seronok , . thanks god sebab bagi zety boyfriend yang baik and caring about me . thank you so much ,.. aku nak sayang die macam aku sayang haziq dulu ,. ok stop cite pasal die ,.

aku nak cite pasal hari sabtu yang lepas .. terlalu amat memenatkan . ingat kan ade aktiviti yang best dekat skolah , tapi HAMPEH ! sengal , memenatkan badan aku je bangun awal2 then pegi skolah .. cibai , tak nak aku pegi lagi lain kali ,. yeah .. sekarang ni pun aku tengah sedih , mybe aku terlalu tension dengan famly aku smue , enta lah kau pun tak tawu kenape aku rase macam nak jadi gile bile bergaduh dengan dieorang .. jahat sangat ke aku ni wei, dieorang bt aku jadi mangsa keadaan dieorg .. better aku berdiam diri kan daripade aku bercakap , aku tak boley nak focus dengan study , dieorang bagi aku tekanan . aku tak tawu kenape ..

No comments:

Post a Comment