heyy , ni last post zety ok sayang smue .

ok , tadi baru lepas lepak2 and kluar dengan member smue , sure MEMANG SERONOK HABIS ! :) mkan dekat mcdnal , ntah macam mane eje tah :) tapi memang puas , makan tak ingat dunie dieorang tu :D tapi aku nak makan pun rase tak lalu sgt tekak ni nak suap maknan sampai dekat tekak , entah .. nape lah weh , aku lpas tapi aku makan cam nak muntah :'( aku paham dengan diri aku sendiri ,.. korang sehat ,? insyallah smue sihat oke :) doa kan zety nak exam lagi esok , jangan buat zety sedey2 and frust lagi ok kawan2 ? azhrul , ILOVEYOU oke , muahh ! i will do the best for you ,.. zety maybe dah malas nak gune facebook , terpulang lah macam amne keadaan zety nanti , hope azhrul tak curang dengan saye ,. just it .. kan korang ? ermm , thanks sape2 yang selalu sangat bce blog zety , especially kawan2 fb zety , kakak2 angkat zety , kawan rapat zety , azhrul my syg and sape2 lagi lah yang bukak blog zety ni  thnx to 121 follower , tanks kepade follower blog zety yg RAHSIE tu , tak ramai tawu ,.. thanks korang sebb rajin nak follow ok , thnks bt zety happy , thx bt zety senyum , thnx bt zety ketawe depan lappy , thx smue THANKS ! :)

zety SAYANG korang , ok ? namo sedey2. zety nanak off fone lagi , taknak bukak fb lagi dah . BYE2 .

No comments:

Post a Comment