yeppy ..

heyy , zety rindu lah kat korang . rase tak boley sgt kalau tak post dekat blog ni , HERRMM ,zety sekarang ngah exam , tadi nak bt pun takde semangat , sebab ade PROB , korang , kalau ade soalan2 bocor bagi lah aku jugak kan :D hehe , tadi bt karangan tah ape2 tah yang aku tulis , 387 word yg aku ingat , boley lahh kan :) asal buat , wehh .. korangs sedey macam aku tak ? aku sedey wehh . :D  personal problem ,. so aku tak boley lah nak cite kat sini kan ,. azhrul , aku sayang kau wehh . kau sayang aku ? kau dah janjy tamo curang dengan aku kan ? jangan kecewa kan aku ea syg <3 , girls , jangan amik die dari aku weh , die aku punye jw ! kau amik , siap kau :) 

aku sekarang ni mood makin mengila , kejap oke , kejap tak .. aku just kesian dekat kawan2 aku especially azhrul my sayang <3 aku mintak mf wehh , takde niat nak bt korang camtu ,. oke lahh , sebelum ni aku ade cite pasal member aku yg men kutok blakang tu kan , die tu .. aduy perangai makin menjadi2 lah , perangai lame die tu dah datang balik , mulot die yang mcam tong sampah tu makin SIAL  , wehh sabar je aku dengan die , dah pandai nak sound2 aku dgn kwan2 aku yang lain dah , SABAR JELA WEHH ,.. nasib baik baran kau tak membara lagi , belom tengok aku mengamuk kan ? korang nak tengok ? HEHEH ,..

No comments:

Post a Comment