finally !



finally , saye da fed up dengan awak :') sampai kan saye hantar meseg " kite buat hal masing-2 , easy rite ? " hahh tu tande nye aku da hilang sabar dengan kau :') yes aku tawu kau pujuk and pujuk aku , tapi kau akan ulang bende yang same , sstgah lelaki mudah berkata2 , kan :) , aku takde niat pun nak buat kau sedey :') tapi aku sedey ade kau tawu ? awak penah tawu tak kalau saye nangis sebb awak ? ;') penah ke awak tawu saye merajuk sebab awak ? sebb sye diam kan diri and tak bgthu awak pape , sye taknak awak risau pasal saye :') kau tawu ? selame sebulan 2 hari kite couple , aku tak penah kongkong kau nak buat ape , kluar pegi mane , online bile ape smua sebab aku rase tu hak masing2 kan ? :') macam mane teruk pun perangai kau aku tetap sayang kau , aku takut bile aku hilang kau , .. kau tawu ? . b manje sangat dengan sayang :') i happy , as long as i live , i'll never forget u , , time otp dengan b , seriously syg tak penah b'henti ketawe , ade je bnde kite nak ktawe , ade je bende yg lawak ,. best :') ! b sllu kene buli dengan sayang kan , hehe , sayang nangis sebb rindu b , sebb b tak call , b tak msg ,. since b baik sakit , b jadi lain , b ade mslh famly ya syg ? :'( im so sorry tak dpt teman b , jage b , lepas spm syg janji okay ? aku tak kan penah lepas kan kau lepas ni ,.. tu janji aku ya syg ..

lepas spm , kite date same2 okay :) jalan2 , kalau boley aku nak holiday due org dengan kau je , mane2 la tempat yg boley buat kau and aku release tension , rase macam nak peluk , tido dekat b je skrg , :) rindu sgt , cepat la spm , aku tak sabar nak tunggu , yea . b jangan nngis lagy okay ? shuuu :* b comel sgt ! ily .

No comments:

Post a Comment