uh hello guys :) s

10/12 , hang dengan cousin , best gile :) and 1st time pakai long skirt , and shawl , hahha , sumpah mmg macam kelakr gile :D but what can i do , i just try nak pakai macam tu , so bile da smpai bandar tu , rase cam tak slesa sgt , rase mcm org tengok je kan -,- so jalan2 dengan cousin , pegi sini sane haih sumpah penat gile -,- then mase nak pegi nak pegi kluang parade terserempak pulak dengan ex couple -,- yeahh muzzamil ,. hermm die say HEYY dekat aku tapi aku just tengok muke die and diam -,- dalam hati aku " omg kenape la terjumpe dengan die" . pastu die just pandang aku sepanjang aku jalan tu , kay kau buat aku ter rindu kau time couple dulu , then bile smpai kluang parade , ready nak tgk wayang , time tu sumpah ramai sgt , haihh pastu org tgk2 aku je , pelik sgt ke aku pakai camtu ? kay i dont care what people say around me -,- so , .. time dalam wayang tu , tibe2 muz msg aku , tanye aku kat mane , so aku cakap la aku dalam wayang , kay die ckp die nak jumpe ,. hermm lame jgk la die tunggu aku , smpai je terus jumpe die , hermm rindu nye time couple dulu , now kiteorg kawan je okay jangan salah paham , die ajak lepak dengan mmbr2 die kat bowling , haha aku ingt kan 2 3 org je , rupenye ramai . so funny them :) so aku pun join jelahh , sepanjang kiteorg lepak tu , muz asyik buat lawak je , tak larat da nak layan die ,.

okay dorg mmg klakr sgt  , jalan3 kejap then pegi kluang mall balik , hahha sumpah mmg best tapi penat sgt :) smpai kluang mall , muz da nak balik , kay aku rindu nak ketawe dengan kau lagi :( yelahh maybe kau pun da ade makwe kan , sokay but thx ajak lepak dengan  kau :) aku takkan lupe , for second time meet :) hermm kbai

No comments:

Post a Comment