:') for u sayang



sekarang ni bru aku rase macam mane seksanya tunggu org yang kite syg untuk syg kite :'/
faham kan ? yeah aku tawu , memang susa aku nak dapatkan die , tapi aku try aku akan dptkan
die jugak :'/ mungkin aku ni bodoh , tapi aku tak peduli ape org ckp , prasaan sayang dekat die makin
kuat , aku tak bole tipu prasaan aku , aku snggup tahan jealous , tahan sakit hati sebab aku nak tgk 
die happy + bahagie dgn hidup die :'/ kalau la memang aku tak akan dpt die , aku bole
undur diri , seriously tapi bukan skrg , aku letak harapan terlalu tinggi dekat die :'/ ya ramai cakap aku
bodoh sebab buat bnde yg entah aku dpt ke tak :'/ tapi korang tak akan faham prasaan aku , korang
tak akan tawu , mcm mane syg aku dekat die , even aku sllu nngis tpi aku tak kesa , aku bole tahan smue tu :'/
aku tawu die bahagie dengan org lain skrg , takpe aku bole tunggu die slgi aku bole tnggu , 
kalau korg ade dekat tempat aku , korg akan rase bnde yang same , die terlalu amik berat pasal aku 
die selalu ade dengan aku time aku bosan, die sllu buat aku ktawe bile aku on call dgn die :'/ 
aku rindu time kite jumpe b , rindu time aku peluk kau , rindu time kau cium aku , rindu smue tu b :'/ 
aku nak jumpe kau lagi , takpe la b , aku tak pakse kau bahagikan kasih sayang untuk aku dgn die :'/
sayang la die spnuh hati kau syg , F die terlalu perlukan kau , die sayang kau gile , aku bace status die
pun aku da tawu , memang aku bodoh , menunggu benda yang entah aku dapat ke tak :') 
okay aku memang susa nak bnti nngis , member2 semua pujuk aku tapi aku tetap susa nak benti nngis :'(
aku akan jage kau and aku tak akan buat kau sakit hati :') aku serious !! 
AKU SAYANG KAU SEPENUH HATI AKU DAN AKU IKHLAS DENGAN SEMUA 
TU !! KAU INGAT JANJI AKU , AKU TUNGGU KAU SAMPAI BILA2 "A" :'( 

No comments:

Post a Comment