stop crying sayang

harini  2 bulan da zety dengan helmy :'/ tapi zety sedih sangat sebab 
kiteorang da tak couple lagi , zety rindu die sangat , zety tawu ni semua salah zety :'/ zety
taknak getback balik dengan die , tapi macam mane zety nak couple dengan die balik kalau time 
tu zety tengah marah dengan die :'/ zety tawu , die sayang zety sgt , tpi zety yg kejam sebb zety buat tak tawu dengan die , zety marah die ade sebab :'/ sebab sebelum ni dia abaikan zety , die buat tak tawu pasal zety :'/
die busy je memanjang , kalau korg bace entry sebelum ni , korang tawu la kenape :'/ malas nak tulis bnde
yang same banyak2 kali :'/ tapi skrg kiteorang kawan je , die faham zety skrg , die bagi zety 
mase untuk berubah semuanya , capai cita2 zety nak jadi jurubahase :') 
 will try my best sayang .but now aku tak ready lagi nak blajar , still nak enjoy :') aku penat la nak blajr skrg , yes mase depan memang penting aku tawu tu
semua bsing suh aku sambung blajar , okay i will , dont worry okay , and please jangan atur hidup aku ,
hritu dorang ade tanye aku , bile aku nak tunang , ahah aku just tergelak je :'D aku still takde calon lagi 
okay , untung la kawan2 aku ade yang da tunang and nak tunang nnti , aku jealous gile okay :'/ 
takpe la ,. someone come into my life , since zety kenal die , zety mule suke die , sikit2 zety mule 
sayang die and now , zety da terlalu sayang die :'/ zety tak tawu la die perasan ke tak , , ya allah zety kenape 
la zety boley sayang die :'/ padahal die tak tawu pun semua tu , entah la , aku sanggup tunggu die , 
bodoh kan aku ? sayang aku dekat die kuat sangat , memang terlalu kuat :'/ b , untungnye "F" kau dapat
kasih sayang kau sepenuh hati kau kan ? tapi aku ? :'/ aku tak kesa b , seriously memang aku 
jealous ,, salah aku sebab aku bodoh aku sayang kau :'/ aku tawu b , even kite cume 
TEMAN TAPI MESRA ,tapi kau tak pikir macam tu :'/ sebab aku anggap kite lebih dari tu , 
memang aku ni terlalu bodoh kan ? this is for you :') 

No comments:

Post a Comment