:') aku mampu senyum je

assalamualaikum :) 
hai korang , huh sorry da lame tak update blog , so now zety free zety update lah :')
actually ni bukan la entry yg mengembirakan tapi menyedihkan #ayat die
haha , huh :') zety da clash dengan helmy , "tapi kenape?" okay macam ni 
zety dengan helmy da tak sefahaman , faham kan ? ha zety dengan die da renggang 
lame da , dalam 2 minggu macam tu , ni semua sebab salah zety , zety berubah hati , no bukan zety 
game die , okay korang faham dekat sini ea , kalau korang ade dekat dalam situasi aku korang
akan buat benda yang sama , macam mane prasaan korang bile korang di abaikan oleh bf korang
sendiri ? korang mesti sedih , fed up , sedangkan selame ni kite bersabar , tahan je semuanya
sampai satu tahap , die betol2 menguji kesabaran aku :') aku memang da tak tahan sangat , die 
buat aku macam tak wujud , tibe2 hati aku mula berubah , berubah , kasih sayang aku makin lame makin
hilang dekat dia :') kau tawu bertapa sakitnye hati aku mase tu , aku da malas nak amik tawu semuanya ,
aku diam and diam, lame2 ,aku da tak tahan , aku mula bersuara , aku terus terang semuanya
dekat dia , bagus la kalau die faham , time tu die mule pujuk aku , dia mula amik perhatian aku , die
mula bahagia kan aku , tapi aku rase tu semua sia2 je kot sebab hati aku da tak bole bukak untuk
dia :'/ kejam ke aku ? selame 2 bulan aku bersabar , die bukan lelaki yang aku kenal dulu , aku sabar
terus sabar , tapi skrg , aku betol2 mintak maaf , kau pun da ade orang lain , masing2 da ade 
hati dekat orang lain kan ? :') bagus la , sekurang2nya hati aku da bebas , bebas kau tawu ? :) 
sejak tu , someone datang dalam hidup aku , kami TEMAN TAPI MESRA :D 
yeahh , kiteorang kluar same2 , masuk ni ,da 3 4 kali camtu jugak la kiteorg jumpe , die kawan
yang sangat memahami aku :') die ade dengan aku , kiteorang pegi tgk wayang same2 ,
jalan2 , lepak same2 , mase tu hati aku mule sayang dia , ya allah kenape la prasaan sayang
ni datang :'/ aku mula berubah hati , aku selalu tunggu dia text / call aku , okay , seriously aku hapy
aku pangil  die biy . . die faham aku la kot :') walaupun kiteorang tak couple , tapi takpelah 
aku tak kesa , die la kawan aku yang paling aku rapat sekarang ni :'D aku harap die tawu yang aku mula 
sayangkan dia , assalamualaikum

No comments:

Post a Comment