ME LOVE YOU

HAI! so now zety memang jarang update blog sebab busy , huh busy ke ?
hehe, bole la . now lebih active dekat twitter :) nah follow la 
https://twitter.com/#!/ziqzety , alhamdulillah aku ade ramai kawan baru :)
dorang smue baik , tak sombong , ha bagus la kan huhu 
alamak , da nak kene sambung blajar ke ? --' aku macam malas je lah nak pikir pasal 
blajar lagi ni , bukan aku malas nak blajar , but aku still nak rehat ,
baru nak relax kejap dari menghadap buku da kene blajar balik waa :'( tapi 
takpela ni semua demi mase depan aku kan , takpelah , yang penting bile da besar ni 
da bebas sikit , yelah da besar takkan still nak kongkong lagi kot :) 
dala lupe kan cite tu huhu , yey! nak pakai blackberry da , thank dad sebab bagi duit yelah
,maybe aku ketinggalan kot haha , mule2 , dorg cakap pakai bb biase je macam fone biase
tapi lepas aku tengok ex aku pakai , cousin2 aku pakai, mcam best gile jer , pegi mane2 
bole update status 24/7 tak payah nak bawak lappy bagai hehe , so thanks dad! 
aku bosan la bile da tak skola ni macam tak tawu nak buat ape , nak kluar smue busy 
nak jalan2 mmber2 keje  :/ sedih giloo takpelahh , tapi yang penting aku enjoy bile duk uma
 bole online 24/7 bangun lambat , makan tido haha seronok ! okay alhamdulillah , da nak dekat 2 
bulan dengan helmy , macam2 masalah / bergaduh :) tapi die sikit pun tak pernah 
tinggi kan suare die dekat aku , selame dua bulan aku kenal die , die tak pernah marah aku 
macam mane orang lain marah gf die :') alhamdulillah die baik sangat , baik la bagi aku hehe
kalau bole aku nak relationship ni sampai akhirnya :') insyallah ,. 
so , tak sabar nak jumpa my busuk ni , thanks b sebab selalu sbar dengan aku , 
me love you so much ! lots of love - zety 

No comments:

Post a Comment